OLEN EDUKAS
Arenguprogrammid social & soft skills
Teie laps saab suurendada enesekindlust, luua suhteid, juhtida oma emotsioone, ületada hirme, lahendada konflikte ja kohaneda kergemini kollektiivis.
OLEN EDUKAS
Arenguprogrammid social & soft skills
Teie laps saab suurendada enesekindlust, luua suhteid, juhtida oma emotsioone, ületada hirme, lahendada konflikte ja kohaneda kergemini kollektiivis.
Teie laps saab suurendada enesekindlust, luua suhteid, juhtida oma emotsioone, ületada hirme, lahendada konflikte ja kohaneda kergemini kollektiivis.
OLEN EDUKAS
Arenguprogrammid social & soft skills
Meie koolist
Meie töö põhineb uute käitumismustrite kasutuselevõtmisel, mis saavad osaks inimloomusest
ja mõjutavad positiivselt õpilaste edasist elu
Meie kohta raadios
Meie koolist
Meie töö põhineb uute käitumismustrite kasutuselevõtmisel,
mis saavad osaks inimloomusest ja mõjutavad positiivselt
õpilaste edasist elu
Meie kohta raadios
Meie koolist
Meie töö põhineb uute käitumismustrite kasutuselevõtmisel, mis saavad osaks inimloomusest ja mõjutavad positiivselt õpilaste edasist elu
Meie kohta raadios
See saavutatakse tänu
  • Soodsale keskkonnale
    Soodsa keskkonna loomine
    laste isiksuse arenguks, mis võtab arvesse laste vanust, individuaalseid iseärasusi ja vajadusi
    1
  • Arengu ergutamisele
    Laste arengu ja edenemise pidev ergutamine, et neist saaksid küpsed isiksused, kes suudavad võtta vastu otsuseid, on võimelised vastutama, olema heasoovlikud ja valmis koostööks
    2
  • Laste toetamisele
    Laste emotsionaalse, moraalse, sotsiaalse ja psüühilise arengu toetamine sellisel viisil, et tugevdada nende võimet iseseisvalt õppida
    ja ennast teadvustada
    3
  • Kohanemisele sootsiumis
    Aidata lastel mõista ümbritsevat maailma, isiksuste erinevusi ja kohaneda sootsiumis
    4
  • Uute käitumismustrite väljatöötamisele
    Oma väljakujunenud käitumismudelite teadvustamine, uute käitumismustrite väljatöötamine ja korrigeerimine
    (vajaduse korral)
    5
  • Lapsevanemate nõustamisele
    Seminaride ja meistriklasside läbiviimine, samuti lapsevanemate individuaalne nõustamine, et aidata neil oma laste isiksust igakülgselt arendada
    6
See saavutatakse tänu
  • Soodsale keskkonnale
    Soodsa keskkonna loomine
    laste isiksuse arenguks, mis
    võtab arvesse laste vanust, individuaalseid iseärasusi
    ja vajadusi
    1
  • Arengu ergutamisele
    Laste arengu ja edenemise pidev ergutamine, et neist saaksid küpsed isiksused, kes suudavad võtta vastu otsuseid,
    on võimelised vastutama, olema heasoovlikud ja valmis koostööks
    2
  • Laste toetamisele
    Laste emotsionaalse, moraalse, sotsiaalse ja psüühilise arengu toetamine sellisel viisil,
    et tugevdada nende võimet iseseisvalt õppida ja ennast teadvustada
    3
  • Kohanemisele sootsiumis
    Aidata lastel mõista ümbritsevat maailma, isiksuste erinevusi
    ja kohaneda sootsiumis
    4
  • Uute käitumismustrite väljatöötamisele
    Oma väljakujunenud käitumismudelite teadvustamine, uute käitumismustrite väljatöötamine ja korrigeerimine
    (vajaduse korral)
    5
  • Lapsevanemate nõustamisele
    Seminaride ja meistriklasside läbiviimine, samuti lapsevanemate individuaalne nõustamine, et aidata neil
    oma laste isiksust igakülgselt arendada
    6
Koolitamine
Need on 2-tunnised rühmatunnid, mis toimuvad üks kord nädalas või kombineeritud seansid temaatiliseks koolituskursuseks 2–6 seanssi
  • Adaptiivsus ja paindlikkus
    Oskuste arendamine efektiivse tegutsemise tagamiseks tundmatutes olukordades ja tingimustes, samuti rohke või piiratud teabe korral
  • Efektiivne mõtlemine
    Mõtlemisvõime (kujundlik, abstraktne, assotsiatiivne, analüütiline, kriitiline, süsteemne, loogiline, positiivne) igakülgne arendamine
  • Suhtlemisoskus
    Teiste inimeste, sh kultuuridevaheliste, vaadete
    ja väärtuste austamise stimuleerimine. Keeruliste
    ja konfliktsete olukordade lahendamine
  • Enesearendamine
    Elukestva õppimise ja enesekoolituse
    harjumuse ergutamine ning arendamine.
  • Iseseisvus ja enesekorraldus
    Püüdlemine eesmärgi poole ja võimalike takistuste haldamine. Motiivide otsimine, eesmärkide püstitamine, vigade tunnistamine ja nende transformeerimine kogemuseks.
  • Emotsionaalne intellekt
    Emotsionaalse sõnastiku, empaatia
    ja eneseregulatsiooni arendamine.
Koolitamine
Need on 2-tunnised rühmatunnid, mis toimuvad üks kord nädalas või kombineeritud seansid temaatiliseks koolituskursuseks 2–6 seanssi
  • Adaptiivsus ja paindlikkus
    Oskuste arendamine efektiivse tegutsemise tagamiseks tundmatutes olukordades ja tingimustes, samuti rohke või piiratud teabe korral.
  • Efektiivne mõtlemine
    Mõtlemisvõime (kujundlik, abstraktne, assotsiatiivne, analüütiline, kriitiline, süsteemne, loogiline, positiivne) igakülgne arendamine.
  • Suhtlemisoskus
    Teiste inimeste, sh kultuuridevaheliste, vaadete
    ja väärtuste austamise stimuleerimine. Keeruliste
    ja konfliktsete olukordade lahendamine.
  • Enesearendamine
    Elukestva õppimise ja enesekoolituse
    harjumuse ergutamine ning arendamine.
  • Iseseisvus ja enesekorraldus
    Püüdlemine eesmärgi poole ja võimalike takistuste haldamine. Motiivide otsimine, eesmärkide püstitamine, vigade tunnistamine ja nende transformeerimine kogemuseks.
  • Emotsionaalne intellekt
    Emotsionaalse sõnastiku, empaatia
    ja eneseregulatsiooni arendamine.
Koolitamine
Need on 2-tunnised rühmatunnid, mis toimuvad üks kor dnädalas
või kombineeritud seansid temaatiliseks koolituskursuseks 2–6 seanssi
  • Adaptiivsus ja paindlikkus
    Oskuste arendamine efektiivse tegutsemise tagamiseks tundmatutes olukordades ja tingimustes, samuti rohke või piiratud teabe korral.
  • Efektiivne mõtlemine
    Mõtlemisvõime (kujundlik, abstraktne, assotsiatiivne, analüütiline, kriitiline, süsteemne, loogiline, positiivne) igakülgne arendamine.
  • Suhtlemisoskus
    Teiste inimeste, sh kultuuridevaheliste, vaadete ja väärtuste austamise stimuleerimine. Keeruliste ja konfliktsete olukordade lahendamine.
  • Enesearendamine
    Elukestva õppimise ja enesekoolituse
    harjumuse ergutamine ning arendamine.
  • Iseseisvus ja enesekorraldus
    Püüdlemine eesmärgi poole ja võimalike takistuste haldamine. Motiivide otsimine, eesmärkide püstitamine, vigade tunnistamine ja nende transformeerimine kogemuseks.
  • Emotsionaalne intellekt
    Emotsionaalse sõnastiku, empaatia
    ja eneseregulatsiooni arendamine.
Kasu ja tulemused
Arengutulemusi hinnatakse konkreetsete oskuste omandamise ja kasutamise tasemete järgi.
Me eristame laste jaoks kolm oskuste valdamistaset.
  • Madal tase
    oskust kasutatakse treeneripoolse regulaarse järelevalve all.
  • Keskmine tase
    oskust kasutatakse iseseisvalt treeneripoolse osalise järelevalve all.
  • Kõrge tase
    oskuse täielikult iseseisev kasutamine, ilma välise kontrollita
Kasu ja tulemused
Arengutulemusi hinnatakse konkreetsete oskuste omandamise ja kasutamise tasemete järgi.
Me eristame laste jaoks kolm oskuste valdamistaset
  • Madal tase
    oskust kasutatakse treeneripoolse regulaarse järelevalve all.
  • Keskmine tase
    oskust kasutatakse iseseisvalt treeneripoolse osalise järelevalve all.
  • Kõrge tase
    oskuse täielikult iseseisev kasutamine, ilma välise kontrollita
Kasu ja tulemused
Arengutulemusi hinnatakse konkreetsete oskuste omandamise ja kasutamise tasemete järgi.
Me eristame laste jaoks kolm oskuste valdamistaset
  • Madal tase
    oskust kasutatakse treeneripoolse regulaarse järelevalve all.
  • Keskmine tase
    oskust kasutatakse iseseisvalt treeneripoolse osalise järelevalve all.
  • Kõrge tase
    oskuse täielikult iseseisev kasutamine, ilma välise kontrollita
Kasu ja tulemused
Arengutulemusi hinnatakse konkreetsete oskuste omandamise ja kasutamise tasemete järgi. Me eristame laste jaoks kolm oskuste valdamistaset
  • Madal tase
    oskust kasutatakse treeneripoolse regulaarse järelevalve all.
  • Keskmine tase
    oskust kasutatakse iseseisvalt treeneripoolse osalise järelevalve all.
  • Kõrge tase
    oskuse täielikult iseseisev kasutamine, ilma välise kontrollita
Oskuste valdamistaseme hindamine toimub vahetult käitumuslikes rollimängudes
Oskuste valdamistaseme hindamine toimub vahetult käitumuslikes rollimängudes
  • Lapsed omandavad uusi teadmisi, aga hiljem rakendavad neid kohe praktikas haaravas mängus, demonstreerides kõnetehnikaid ja uusi käitumismudeleid
  • Lapsed õpivad nägema teistes inimestes erinevusi, neil on lihtsam suhelda
    ja ennast väljendada
  • Tunnetavad oma jõudu
    ja muutuvad kogenud treenerite järelevalve all
  • Lapsed saavad juba enne erinevate eluliste situatsioonide saabumist nende läbielamise
    ja ületamise kogemuse, justkui tegelikkuseks ette valmistudes (saades „kaitsesüsti")
Lapsed omandavad uusi teadmisi, aga hiljem rakendavad neid kohe praktikas haaravas mängus, demonstreerides kõnetehnikaid ja uusi käitumismudeleid
Lapsed õpivad nägema teistes inimestes erinevusi, neil
on lihtsam suhelda ja ennast väljendada
Tunnetavad oma jõudu ja muutuvad kogenud treenerite järelevalve all
Lapsed saavad juba enne erinevate eluliste situatsioonide saabumist nende läbielamise
ja ületamise kogemuse, justkui tegelikkuseks ette valmistudes (saades „kaitsesüsti")
  • Lapsed omandavad uusi teadmisi, aga hiljem rakendavad neid kohe praktikas haaravas mängus, demonstreerides kõnetehnikaid ja uusi käitumismudeleid
  • Lapsed õpivad nägema teistes inimestes erinevusi, neil on lihtsam suhelda
    ja ennast väljendada
  • Tunnetavad oma jõudu
    ja muutuvad kogenud treenerite järelevalve all
  • Lapsed saavad juba enne erinevate eluliste situatsioonide saabumist nende läbielamise ja ületamise kogemuse, justkui tegelikkuseks ette valmistudes (saades „kaitsesüsti")
Mängude üle arutades meenutame tõestisündinud juhtumeid
ja seome tundides saadud kogemused reaalse eluga
Mängude üle arutades
meenutame tõestisündinud juhtumeid
ja seome tundides saadud kogemused reaalse eluga
Koolitusprogrammid
meie treeningkool pakub tervet rida programme erinevates suundades ja vormides
  • Iganädalane koolitus
    Regulaarne iganädalane
    koolitus aasta jooksul
  • Temaatilised kursused
    Temaatilised kursused alates
    5.kuni 12. õppetunnini
  • Kunstiteraapia
    Grupiteraapia erinevate kunstitehnikate abil
  • Lapsevanematele
    Meistriklassid, seminarid ja kasulik teave laste arengu kohta
Mille poolest on meie õppetunnid head?
8-10 inimest rühmas
Väike rühm—parim moodus õppimiseks ja treeninguteks. Arendame
lapse isiksuse tugevaid külgi, korrigeerides samaaegselt äärmusliku käitumise ilminguid
Individuaalne lähenemine
Iga laps on unikaalne! Meil ei ole individuaalprogramme, kuid me pühendame sama palju aega igale lapsele
Paindlik koolitussüsteem
Me soovitame alati ja korrigeerime õppeplaani või vanuserühma, kui näeme,
et laps vajab seda
Täiskasvanute juuresolek
Kui lapsevanematele pakub huvi, kuidas õppetöö toimub, siis on meil hea meel näha neid ühisprogrammides ja meistriklassides. Peamine tingimus - aktiivne osalemine!)))
Paindlik koolitussüsteem
Me soovitame alati ja korrigeerime õppeplaani või vanuserühma, kui näeme,
et laps vajab seda
Kodune töö
Me ei anna koduseid ülesandeid, kuid tervitame alati omandatud oskuste rakendamist reaalses elus!
Mille poolest on meie õppetunnid head?
8-10 inimest rühmas
Väike rühm—parim moodus õppimiseks ja treeninguteks. Arendame lapse isiksuse tugevaid külgi, korrigeerides samaaegselt äärmusliku käitumise ilminguid
Individuaalne lähenemine
Iga laps on unikaalne! Meil ei ole individuaalprogramme, kuid me pühendame sama palju aega igale lapsele
Paindlik koolitussüsteem
Me soovitame alati ja korrigeerime õppeplaani või vanuserühma, kui näeme,
et laps vajab seda
Täiskasvanute juuresolek
Kui lapsevanematele pakub huvi, kuidas õppetöö toimub, siis on meil hea meel näha neid ühisprogrammides ja meistriklassides. Peamine tingimus - aktiivne osalemine!)))
Paindlik koolitussüsteem
Me soovitame alati ja korrigeerime õppeplaani või vanuserühma, kui näeme,
et laps vajab seda
Kodune töö
Me ei anna koduseid ülesandeid, kuid tervitame alati omandatud oskuste rakendamist reaalses elus!
Mille poolest on meie õppetunnid head?
8-10 inimest rühmas
Väike rühm—parim moodus õppimiseks ja treeninguteks. Arendame lapse
isiksuse tugevaid külgi, korrigeerides samaaegselt äärmusliku käitumise ilminguid
Individuaalne lähenemine
Iga laps on unikaalne! Meil ei ole individuaalprogramme, kuid me pühendame sama palju aega igale lapsele
Paindlik koolitussüsteem
Me soovitame alati ja korrigeerime õppeplaani või vanuserühma, kui näeme,
et laps vajab seda
Täiskasvanute juuresolek
Kui lapsevanematele pakub huvi, kuidas õppetöö toimub, siis on meil hea meel näha neid ühisprogrammides ja meistriklassides. Peamine tingimus - aktiivne osalemine!)))
Paindlik koolitussüsteem
Me soovitame alati ja korrigeerime õppeplaani või vanuserühma, kui näeme,
et laps vajab seda
Kodune töö
Me ei anna koduseid ülesandeid, kuid tervitame alati omandatud oskuste rakendamist reaalses elus!
Sotsiaalse kommunikatsiooni spetsialist
TATJANA TIMUS
MARINA DATSKOVSKAJA
Kunstiterapeut, noorsootöötaja
ANNA STRELETS
Projektide koordinaator
diplomeeritud professionaalne treener,
laagrikasvataja (4. kategooria)
OKSANA ROTMAN
Kooli treener, kunstitreener, sertifitseeritud professionaalne treener, laagrikasvataja (tase 4)
Muinasjututerapeut - kompleksse muinasjututeraapia praktik
DARJA ALTSEPP
Riskirühma noorte konsultant.
  • OKSANA ROTMAN
    Kooli treener, kunstitreener, sertifitseeritud professionaalne treener, laagrikasvataja (tase 4)
    Muinasjututerapeut - kompleksse muinasjututeraapia praktik
  • ANNA STRELETS
    Projektide koordinaator,
    diplomeeritud professionaalne treener,
    laagrikasvataja (4. kategooria)
  • TATJANA TIMUS
    Sotsiaalse kommunikatsiooni spetsialist
  • MARINA DATSKOVSKAJA
    Kunstiterapeut, noorsootöötaja
  • DARJA ALTSEPP
    Riskirühma noorte konsultant.
Toeta meid
MTÜ OLEN EDUKAS on kantud tulumaksuvabastuse nimekirja, seetõttu meie sponsoritel on õigus meie tegevuste toetamisel maksuvähendustele.
Meie huvikooli projekt on mittetulunduslik ja selle lõid inimesed, kes pole ükskõiksed noorema põlvkonna sotsiaalse tervise suhtes. Meie tegevuste elluviimisel saate aidata mis tahes summas:

MTÜ OLEN EDUKAS
IBAN EE942200221073306400
Swedbank SWIFT HABAEE2X

Täname toetamise eest!
Pange ennast rühma või konsultatsioonile kirja!
Vajutades „Saata taotlus" nõustute te isikuandmete töötlemise poliitikaga
Pange ennast rühma või konsultatsioonile kirja!
Vajutades „Saata taotlus" nõustute te isikuandmete töötlemise poliitikaga
Pange ennast rühma või konsultatsioonile kirja!
Vajutades „Saata taotlus" nõustute te isikuandmete töötlemise poliitikaga
Pange ennast rühma või konsultatsioonile kirja!
Vajutades „Saata taotlus" nõustute te isikuandmete töötlemise poliitikaga
Kontaktid
+372 5650 1121;
olenedukas@gmail.com
Made on
Tilda