Me kasutame cookies selleks, et pakkuda teile meie veebisaidil parimat võimalikku kogemust. Selle saidi kasutamist jätkates nõustute meie cookie kasutamisega.
Meie töö põhineb uute käitumismustrite kasutuselevõtmisel, mis saavad osaks inimloomusest ja mõjutavad positiivselt õpilaste edasist elu
Meie kohta raadios
Meie koolist
Meie töö põhineb uute käitumismustrite kasutuselevõtmisel, mis saavad osaks inimloomusest ja mõjutavad positiivselt õpilaste edasist elu
Meie kohta raadios
Meie koolist
Meie töö põhineb uute käitumismustrite kasutuselevõtmisel, mis saavad osaks inimloomusest ja mõjutavad positiivselt õpilaste edasist elu
Meie kohta raadios
See saavutatakse tänu
Soodsale keskkonnale
Soodsa keskkonna loomine laste isiksuse arenguks, mis võtab arvesse laste vanust, individuaalseid iseärasusi ja vajadusi
1
Arengu ergutamisele
Laste arengu ja edenemise pidev ergutamine, et neist saaksid küpsed isiksused, kes suudavad võtta vastu otsuseid, on võimelised vastutama, olema heasoovlikud ja valmis koostööks
2
Laste toetamisele
Laste emotsionaalse, moraalse, sotsiaalse ja psüühilise arengu toetamine sellisel viisil, et tugevdada nende võimet iseseisvalt õppida ja ennast teadvustada
3
Kohanemisele sootsiumis
Aidata lastel mõista ümbritsevat maailma, isiksuste erinevusi ja kohaneda sootsiumis
4
Uute käitumismustrite väljatöötamisele
Oma väljakujunenud käitumismudelite teadvustamine, uute käitumismustrite väljatöötamine ja korrigeerimine (vajaduse korral)
5
Lapsevanemate nõustamisele
Seminaride ja meistriklasside läbiviimine, samuti lapsevanemate individuaalne nõustamine, et aidata neil oma laste isiksust igakülgselt arendada
6
See saavutatakse tänu
Soodsale keskkonnale
Soodsa keskkonna loomine laste isiksuse arenguks, mis võtab arvesse laste vanust, individuaalseid iseärasusi ja vajadusi
1
Arengu ergutamisele
Laste arengu ja edenemise pidev ergutamine, et neist saaksid küpsed isiksused, kes suudavad võtta vastu otsuseid, on võimelised vastutama, olema heasoovlikud ja valmis koostööks
2
Laste toetamisele
Laste emotsionaalse, moraalse, sotsiaalse ja psüühilise arengu toetamine sellisel viisil, et tugevdada nende võimet iseseisvalt õppida ja ennast teadvustada
3
Kohanemisele sootsiumis
Aidata lastel mõista ümbritsevat maailma, isiksuste erinevusi ja kohaneda sootsiumis
4
Uute käitumismustrite väljatöötamisele
Oma väljakujunenud käitumismudelite teadvustamine, uute käitumismustrite väljatöötamine ja korrigeerimine (vajaduse korral)
5
Lapsevanemate nõustamisele
Seminaride ja meistriklasside läbiviimine, samuti lapsevanemate individuaalne nõustamine, et aidata neil oma laste isiksust igakülgselt arendada
6
Koolitamine
Need on 2-tunnised rühmatunnid, mis toimuvad üks kord nädalas või kombineeritud seansid temaatiliseks koolituskursuseks 2–6 seanssi
Adaptiivsus ja paindlikkus
Oskuste arendamine efektiivse tegutsemise tagamiseks tundmatutes olukordades ja tingimustes, samuti rohke või piiratud teabe korral
Teiste inimeste, sh kultuuridevaheliste, vaadete ja väärtuste austamise stimuleerimine. Keeruliste ja konfliktsete olukordade lahendamine
Enesearendamine
Elukestva õppimise ja enesekoolituse harjumuse ergutamine ning arendamine.
Iseseisvus ja enesekorraldus
Püüdlemine eesmärgi poole ja võimalike takistuste haldamine. Motiivide otsimine, eesmärkide püstitamine, vigade tunnistamine ja nende transformeerimine kogemuseks.
Emotsionaalne intellekt
Emotsionaalse sõnastiku, empaatia ja eneseregulatsiooni arendamine.
Koolitamine
Need on 2-tunnised rühmatunnid, mis toimuvad üks kord nädalas või kombineeritud seansid temaatiliseks koolituskursuseks 2–6 seanssi
Adaptiivsus ja paindlikkus
Oskuste arendamine efektiivse tegutsemise tagamiseks tundmatutes olukordades ja tingimustes, samuti rohke või piiratud teabe korral.
Teiste inimeste, sh kultuuridevaheliste, vaadete ja väärtuste austamise stimuleerimine. Keeruliste ja konfliktsete olukordade lahendamine.
Enesearendamine
Elukestva õppimise ja enesekoolituse harjumuse ergutamine ning arendamine.
Iseseisvus ja enesekorraldus
Püüdlemine eesmärgi poole ja võimalike takistuste haldamine. Motiivide otsimine, eesmärkide püstitamine, vigade tunnistamine ja nende transformeerimine kogemuseks.
Emotsionaalne intellekt
Emotsionaalse sõnastiku, empaatia ja eneseregulatsiooni arendamine.
Koolitamine
Need on 2-tunnised rühmatunnid, mis toimuvad üks kor dnädalas või kombineeritud seansid temaatiliseks koolituskursuseks 2–6 seanssi
Adaptiivsus ja paindlikkus
Oskuste arendamine efektiivse tegutsemise tagamiseks tundmatutes olukordades ja tingimustes, samuti rohke või piiratud teabe korral.
Teiste inimeste, sh kultuuridevaheliste, vaadete ja väärtuste austamise stimuleerimine. Keeruliste ja konfliktsete olukordade lahendamine.
Enesearendamine
Elukestva õppimise ja enesekoolituse harjumuse ergutamine ning arendamine.
Iseseisvus ja enesekorraldus
Püüdlemine eesmärgi poole ja võimalike takistuste haldamine. Motiivide otsimine, eesmärkide püstitamine, vigade tunnistamine ja nende transformeerimine kogemuseks.
Emotsionaalne intellekt
Emotsionaalse sõnastiku, empaatia ja eneseregulatsiooni arendamine.
Kasu ja tulemused
Arengutulemusi hinnatakse konkreetsete oskuste omandamise ja kasutamise tasemete järgi. Me eristame laste jaoks kolm oskuste valdamistaset.
Madal tase
oskust kasutatakse treeneripoolse regulaarse järelevalve all.
Keskmine tase
oskust kasutatakse iseseisvalt treeneripoolse osalise järelevalve all.
Kõrge tase
oskuse täielikult iseseisev kasutamine, ilma välise kontrollita
Kasu ja tulemused
Arengutulemusi hinnatakse konkreetsete oskuste omandamise ja kasutamise tasemete järgi. Me eristame laste jaoks kolm oskuste valdamistaset
Madal tase
oskust kasutatakse treeneripoolse regulaarse järelevalve all.
Keskmine tase
oskust kasutatakse iseseisvalt treeneripoolse osalise järelevalve all.
Kõrge tase
oskuse täielikult iseseisev kasutamine, ilma välise kontrollita
Kasu ja tulemused
Arengutulemusi hinnatakse konkreetsete oskuste omandamise ja kasutamise tasemete järgi. Me eristame laste jaoks kolm oskuste valdamistaset
Madal tase
oskust kasutatakse treeneripoolse regulaarse järelevalve all.
Keskmine tase
oskust kasutatakse iseseisvalt treeneripoolse osalise järelevalve all.
Kõrge tase
oskuse täielikult iseseisev kasutamine, ilma välise kontrollita
Kasu ja tulemused
Arengutulemusi hinnatakse konkreetsete oskuste omandamise ja kasutamise tasemete järgi. Me eristame laste jaoks kolm oskuste valdamistaset
Madal tase
oskust kasutatakse treeneripoolse regulaarse järelevalve all.
Keskmine tase
oskust kasutatakse iseseisvalt treeneripoolse osalise järelevalve all.
Kõrge tase
oskuse täielikult iseseisev kasutamine, ilma välise kontrollita
Oskuste valdamistaseme hindamine toimub vahetult käitumuslikes rollimängudes
Oskuste valdamistaseme hindamine toimub vahetult käitumuslikes rollimängudes
Lapsed omandavad uusi teadmisi, aga hiljem rakendavad neid kohe praktikas haaravas mängus, demonstreerides kõnetehnikaid ja uusi käitumismudeleid
Lapsed õpivad nägema teistes inimestes erinevusi, neil on lihtsam suhelda ja ennast väljendada
Tunnetavad oma jõudu ja muutuvad kogenud treenerite järelevalve all
Lapsed saavad juba enne erinevate eluliste situatsioonide saabumist nende läbielamise ja ületamise kogemuse, justkui tegelikkuseks ette valmistudes (saades „kaitsesüsti")
Lapsed omandavad uusi teadmisi, aga hiljem rakendavad neid kohe praktikas haaravas mängus, demonstreerides kõnetehnikaid ja uusi käitumismudeleid
Lapsed õpivad nägema teistes inimestes erinevusi, neil on lihtsam suhelda ja ennast väljendada
Tunnetavad oma jõudu ja muutuvad kogenud treenerite järelevalve all
Lapsed saavad juba enne erinevate eluliste situatsioonide saabumist nende läbielamise ja ületamise kogemuse, justkui tegelikkuseks ette valmistudes (saades „kaitsesüsti")
Lapsed omandavad uusi teadmisi, aga hiljem rakendavad neid kohe praktikas haaravas mängus, demonstreerides kõnetehnikaid ja uusi käitumismudeleid
Lapsed õpivad nägema teistes inimestes erinevusi, neil on lihtsam suhelda ja ennast väljendada
Tunnetavad oma jõudu ja muutuvad kogenud treenerite järelevalve all
Lapsed saavad juba enne erinevate eluliste situatsioonide saabumist nende läbielamise ja ületamise kogemuse, justkui tegelikkuseks ette valmistudes (saades „kaitsesüsti")
Mängude üle arutades meenutame tõestisündinud juhtumeid ja seome tundides saadud kogemused reaalse eluga
Mängude üle arutades meenutame tõestisündinud juhtumeid ja seome tundides saadud kogemused reaalse eluga
Koolitusprogrammid
meie treeningkool pakub tervet rida programme erinevates suundades ja vormides
Meistriklassid, seminarid ja kasulik teave laste arengu kohta
Lisateave
Mille poolest on meie õppetunnid head?
8-10 inimest rühmas
Väike rühm—parim moodus õppimiseks ja treeninguteks. Arendame lapse isiksuse tugevaid külgi, korrigeerides samaaegselt äärmusliku käitumise ilminguid
Individuaalne lähenemine
Iga laps on unikaalne! Meil ei ole individuaalprogramme, kuid me pühendame sama palju aega igale lapsele
Paindlik koolitussüsteem
Me soovitame alati ja korrigeerime õppeplaani või vanuserühma, kui näeme, et laps vajab seda
Täiskasvanute juuresolek
Kui lapsevanematele pakub huvi, kuidas õppetöö toimub, siis on meil hea meel näha neid ühisprogrammides ja meistriklassides. Peamine tingimus - aktiivne osalemine!)))
Paindlik koolitussüsteem
Me soovitame alati ja korrigeerime õppeplaani või vanuserühma, kui näeme, et laps vajab seda
Kodune töö
Me ei anna koduseid ülesandeid, kuid tervitame alati omandatud oskuste rakendamist reaalses elus!
Mille poolest on meie õppetunnid head?
8-10 inimest rühmas
Väike rühm—parim moodus õppimiseks ja treeninguteks. Arendame lapse isiksuse tugevaid külgi, korrigeerides samaaegselt äärmusliku käitumise ilminguid
Individuaalne lähenemine
Iga laps on unikaalne! Meil ei ole individuaalprogramme, kuid me pühendame sama palju aega igale lapsele
Paindlik koolitussüsteem
Me soovitame alati ja korrigeerime õppeplaani või vanuserühma, kui näeme, et laps vajab seda
Täiskasvanute juuresolek
Kui lapsevanematele pakub huvi, kuidas õppetöö toimub, siis on meil hea meel näha neid ühisprogrammides ja meistriklassides. Peamine tingimus - aktiivne osalemine!)))
Paindlik koolitussüsteem
Me soovitame alati ja korrigeerime õppeplaani või vanuserühma, kui näeme, et laps vajab seda
Kodune töö
Me ei anna koduseid ülesandeid, kuid tervitame alati omandatud oskuste rakendamist reaalses elus!
Mille poolest on meie õppetunnid head?
8-10 inimest rühmas
Väike rühm—parim moodus õppimiseks ja treeninguteks. Arendame lapse isiksuse tugevaid külgi, korrigeerides samaaegselt äärmusliku käitumise ilminguid
Individuaalne lähenemine
Iga laps on unikaalne! Meil ei ole individuaalprogramme, kuid me pühendame sama palju aega igale lapsele
Paindlik koolitussüsteem
Me soovitame alati ja korrigeerime õppeplaani või vanuserühma, kui näeme, et laps vajab seda
Täiskasvanute juuresolek
Kui lapsevanematele pakub huvi, kuidas õppetöö toimub, siis on meil hea meel näha neid ühisprogrammides ja meistriklassides. Peamine tingimus - aktiivne osalemine!)))
Paindlik koolitussüsteem
Me soovitame alati ja korrigeerime õppeplaani või vanuserühma, kui näeme, et laps vajab seda
Kodune töö
Me ei anna koduseid ülesandeid, kuid tervitame alati omandatud oskuste rakendamist reaalses elus!
MTÜ OLEN EDUKAS on kantud tulumaksuvabastuse nimekirja, seetõttu meie sponsoritel on õigus meie tegevuste toetamisel maksuvähendustele.
Meie huvikooli projekt on mittetulunduslik ja selle lõid inimesed, kes pole ükskõiksed noorema põlvkonna sotsiaalse tervise suhtes. Meie tegevuste elluviimisel saate aidata mis tahes summas:
MTÜ OLEN EDUKAS IBAN EE942200221073306400 Swedbank SWIFT HABAEE2X
Täname toetamise eest!
Pange ennast rühma või konsultatsioonile kirja tasuta!
Vajutades „Saata taotlus" nõustute te isikuandmete töötlemise poliitikaga
Esita taotlus
Pange ennast rühma või konsultatsioonile kirja tasuta!
Vajutades „Saata taotlus" nõustute te isikuandmete töötlemise poliitikaga
Esita taotlus
Pange ennast rühma või konsultatsioonile kirja tasuta!
Vajutades „Saata taotlus" nõustute te isikuandmete töötlemise poliitikaga
Esita taotlus
Pange ennast rühma või konsultatsioonile kirja tasuta!
Vajutades „Saata taotlus" nõustute te isikuandmete töötlemise poliitikaga